Tuesday, November 8, 2016

Kisah 2 Hati (15)

'Haish,time gini la hang nak jatuh la,terabur la,aku dah la lambat hang pulak boleh wat lagu ni kat aku' Hanim mengomel sambil menyusun fail dan buku yang terjatuh akibat terlalu banyak

"Awak ni memang clumsy ea,hari tu dah la nak kena langgar lori sampah,ni sepahkan fail pulak ke?" suatu suara mengejutkan Hanim lalu dia menoleh,di belakangnya Ray Adry tersengih

"Awak kalau setakat nak kutuk saya baik awak zip mulut tu" Hanim kurang senang dengan kata-kata Ray

"Alolo cianya mak cik,better awak cepat kalau tak lambat la nak masuk kuliah nanti" Ray menyambung gelaknya

"You are damn annoying,kenapa awak ada saja bila saya ditimpa masalah"

"Hahah,awak ni lawak la. Saya lalu jew kan,tak ada niat pun,nak tengok awak"

"JUST SHUT UP! AWAK GELAK ATAS KESUSAHAN ORANG LAIN,TAPI INGAT KARMA AKAN KENA AWAK BALIK!" Hanim berlalu dalam keadaan marah

"Humangai marah benar makcik tu" Ray tergeleng kepala

"Siapa suruh buat dia marah if tak nak tolong" Aira sepuk kepala Ray

"Huit,apasal adik cepuk kepala abang?

"Salah abang jugak,gi kacau Hanim buat apa,dah tak ada kerja"

Ray berlagak selamba,sebenarnya dia tidak mahu sesiapa pun tahu yang dia menyukai Hanim,biarlah dia mengenali gadis itu dulu

"Eh,makcik tu kelas mana ea?"

"Sibuk nak tau apasal? Bukan urusan abang kan" Aira up kening

"Wooo,salah ke nak taw?" Ray berlalu sambil ketawa dan Aira kehairanan

No comments: