Thursday, November 10, 2016

Kisah 2 Hati (22)

Hanim bagaikan tidak percaya,sejak pulang dari temujanji dengan Ray dirinya bagai di awangan,dia masih tidak mampu melupakan french kiss yang Ray berikan. Sungguh dirinya terasa lemah pabila dia terkenangkan hal itu,namun jauh di sudut hatinya Hanim mengakui yang dia sukakanya

"Oit dah sampai mana tu,bulan ke matahari" Aira gelakan Hanim

"Ish kau ni,nyibuk jew shuh shuh" Hanim jeling Aira

"Alolo kok kau halau aku ohhh sampainya hatimu"

"Ahaha aku gurau jew la,kau kan kawan aku tersayang"Hanim sengih

"Well,apa pendapat kau pasal Ray?"Aira menduga

"First aku ingat dia so damn annoying,dah tu poyo gila babi. Rasa aku nak cekik-cekik je dia tu tapi di sebalik sikap poyo tu dia romantik dan so gentleman"

"Uish aku tak salah dengar ke ni? Ke telinga aku ni penuh habuk" Aira ketawa

"Ceh kau tanya aku,kau pulak gelakan aku whatever la"

"Seriously aku rasa hanya Ray aje yang mampu membahagiakan kau,dia tak pernah pun kisah fangirl dia,Ray cakap semua tu bimbo tergedik sana sini,tapi dengan kau dia pula yang selalu stalk kau"

Hanim up kening,terlihat kesungguhan pada penceritaan Aira di situ

"Kau tahu dia stalk aku selama ni?"

"Apo la,aku kan rapat dengan Ray siap boleh sepuk kepala abang aku lagi"

"What! So Ray tu abang kau rupanya? Kenapa kau tak cakap dengan aku" Hanim goncang tubuh Aira

"Dah kau tak tanya so aku tak cakap laa" Aira pening-pening lalat

No comments: