Tuesday, November 8, 2016

Kisah 2 Hati (17)

Hana berjalan santai dengan t-shirt,jeans dan cap beserta sport shoes menuju Erin yang sudah menantinya

"Uish,sorry aku lambat. Ada hal tadi"

"Its okey my bff,perkara kecik ja" Erin tersenyum

"Shall we?" Hana senyum lalu memandu ke reana cafe,namun tiba-tiba Hana berhenti di sebuah kedai runcit yang agak tersorok "jup aku lupa nak topupkan hp aku"

Erin mengangguk lalu dia menanti dalam kereta tiba-tiba seorang penunggang motosikal memberhentikan motornya lalu dia menghampiri kereta itu dan dengan pantas membuat Erin terhidu klorofom yang buatkan gadis itu pengsan

(Beberapa jam kemudian)

Erin tersedar dari pengsan lalu dia melihat Hana yang tersenyum sinis

"Apa yang terjadi? Hana?"

"Welcome to your worst nightmare,kau adalah manifestasi aku yang lemah,jadi aku perlu hapuskan kau!" suara Hana penuh kegelapan

"Jadi permohonan maaf tu?"

"Hanya lakonan untuk buat kau percayakan aku dan aku akan buat kau menyesal percayakan aku,guys she's all yours" Hana melihat pada sekumpulan lelaki yang dia kenali dan duduk sambil mendengar jeritan Erin

'Its nice to have your revenge kan?' Syue bersuara dalam hati Hana

'Revenge is sweet when you see it for yourself' Hana tertawa "Yes lepaskan kat dalam,biar dia rasakan apa yang aku rasakan,oh revenge so damn sweet"

"Hana...." Erin yang lemah diasak akhirnya pengsan.Hana maju ke arah Erin yang pengsan lalu dia kencing atas muka gadis yang tak bersalah itu

No comments: