Monday, November 21, 2016

Kisah 2 Hati (35)

Ray melihat Hanim,namun pandangan gadis itu kosong bagaikan tiada perasaan,Hanim diam membisu seribu bahasa dan dingin membuat hati Ray bersedih

"Nak apa? Cepatlah cakap and please jangan buang masa aku di sini"

"Sayang,kenapa ni what happen to you?" Ray goncang tubuh Hanim namun gadis itu menepis

"Kau jangan berani nak panggil aku sayang,sedar diri tu sikit. Aku tak pernah menyintai kau walau sedetik pun,my love only for Syazwan dan kau tak mampu setanding dengan dia"

Kata-kata Hanim bagaikan kaca menikam hati Ray,sungguh dia tidak menyangka yang Hanim sanggup mencurangi dirinya,malahan dengan Syazwan musuh Ray pula.

"Kalau tak cinta apa makna kita bersama di genting tu,ciuman di laser tag center dan janji untuk cari Hana tu,apa sayang lupakan semua itu ke?"

"Buzz-off,you are annoying taw tak,aku bencikan kau selamanya dan jangan pernah tunjukan muka kau di depan aku lagi" Hanim bersuara dengan nada sombong,namun tiba-tiba satu tamparan hinggap di pipinya

"Berani kau patahkan hati abang aku! Aku tak akan maafkan kau!" Aira cuba menyerang Hanim namun ditahan Ray

"Adik please dont do it,abang terima dengan hati terbuka segala keputusan Hanim,ayuh kita pergi" Ray memujuk namun terdengar tepukan dan Syazwan tersenyum melintasi Ray menuju ke Hanim

"Dear are you okey?" Syazwan bertanya namun dibalas oleh french kiss dari Hanim,dan keduanya bercumbu di hadapan awam tanpa rasa malu

"I love u sayang,really-really love u very much" Hanim bertentang mata dengan Syazwan

"Thank you my dear" lalu mereka berdua meninggalkan Ray yang terduduk kepiluan

"HANIMMMMMMM!!!!!!!"

No comments: