Thursday, November 17, 2016

Kisah 2 Hati (28)

Hana menaip dengan pantas,dia tahu hanya tinggal beberapa hari untuk exam STPM namun naluri penulisannya pula mengeluarkan idea saat ini

"Huit exam lagi 2 minggu,kau sempat lagi menulis kan" Ayu senyum

"Well you know me always do the best for my readers,haa siap pun Tales of Yod Master chapter 25" Hana gelak kuat-kuat.

"Jangan gelak gitu boleh,annoying taw tak"

Hana tersengih namun tiba-tiba dia terkenangkan Hanim yang jauh dimatanya,Ayu menyedari perubahan sikap Hana

'Hear our prayer'Hana memejam matanya dengan erat,dia benar-benar rindukan Hanim

"Hana,wake up,you there?" Ayu goncang tubuh Hana

"Kau tahu tak Yu,siapa yang aku rindukan dalam hidup aku selama ni,ianya Hanim Imani dan dia sahabat baik aku. Tiada siapa boleh ganti tempatnya di hati aku"

"Aku tahu kau rindukan dia,tapi mungkin dia dah tiada." Ayu membuat kesimpulan

"Aku tak nak dengar perkataan tiada tu kau ucapkan depan aku,dan aku yakin Hanim masih ada buat aku" Hana hempas pintu pusat akses sekuat hati lalu masuk ke kelasnya

No comments: