Wednesday, November 2, 2016

Kisah 2 Hati (4)

Kelihatan beberapa orang sedang terbaring kerana dibelasah dengan begitu sadis oleh Hanim dan dia sendiri berlumuran darah

"Berani kau!"Eric ketua kumpulan naga merah meluru pada Hanim

"Silap besar kau cabar aku" Hanim menepis lalu menyilang tangan Eric ke belakang "Mari lihat bertapa mudahnya aku patahkan tangan kau ni"dan Eric menjerit kesakitan

"Sudahlah Im,lepaskan dia,kau bukanya kaki pukul" Yasmin merayu

"Huh!" Hanim melepaskan Eric dan mendekati Yasmin sambil tersenyum "Kau okey tak?"

Yasmin mengangguk lalu mengenggam tangan kekasihnya itu "Yuk aku hantar kau balik"

Hanim hanya mendiamkan diri,sepanjang perjalanan itu sunyi dengan keduanya langsung tidak bersuara,laku mereka tiba di rumah Hanim

"Kau nak aku teman sampai ke dalam ke?"

"Tak apalah aku okey jew ni,thanks hantar aku balik"

Yasmin mengangguk dan berlalu,Hanim melihat sekilas dan masuk ke dalam rumah,dia terus menuju ke dalam bilik lalu mengambil momento yang Hana tinggalkan padanya

'If u only knew what happen Na'

(Sementara itu)

Hana yang sedang menyiapkan homework pengajian am tiba-tiba merasa debaran seolah ada seseorang yang menyebut namanya

'Hmmm siapa yang menyebut namaku' Hana tergeleng dan keluar dari biliknya melihat bintang,dia pejamkan matanya dan membayangkan Hanim berada di sebelahnya

No comments: