Sunday, November 27, 2016

Kisah 2 Hati (52)

"This is not going to work ok" Hana geleng kepala sambil berjalan mundar mandir,Ray hanya melihat Hana

"Kau kan terer,penuh kejutan,so apalagi Na,help me?" Ray sengih

"Time kau go dengan awek tu kau tak fikir pulak ek? Now Hanim merajuk baru kau nak cari aku" Hana up kening

"Okey fine memang aku keluar dengan awek tu tapi hati aku,cinta aku hanya pada Hanim jew,she's my heart stealer. Got it?" Ray lihat Hana

"Ray,aku sanggup buat apa saja untuk Hanim,dan aku tak suka orang sakiti hati dia,bagi aku dia bff aku dan i cant tolerate people hurt her"

"Yup i know"

"If you do this again i'll kill you on the spot" Hana memberikan amaran lalu menyelak halaman catatan kembara

"Ada idea ke?"

"Infact i do" Hana tersengih kerang

(2 jam kemudian)

"Come on la Im,Na nak mintak tolong ni,pleaseee" Hana merayu pada Hanim

"Apa dia? Macam penting jew" Hanim up kening

"I got problem paip bocor ni,hihi so Im kan terer hal paip ni,help me yunk"

"Okey wait there" Hanim capai glider yang diberikan Hana,mujur dia sudah belajar menggunakan glider itu dari Hana dan meluncur ke rumah Hana,setibanya di sana dia terus meluru masuk namun tiba-tiba dia terasa seseorang memeluknya dari belakang

"Thank god you come sayang" Ray peluk Hanim erat

"Excuse me,sayang datang sebab Hana yang minta tolong" Hanim menepis tangan Ray

"Ehem korang bual la dulu,takpe paip tu tak ke mana-mana lah" Hana sengih dan membiarkan pasangan kekasih itu berbicara, Erin mendapatkan Hana

"Paip kau tu aku dah setelkan,semua a ok" Erin sengih lalu Hana melihat Ray memujuk Hanim

"Yuk gi Aqrab la,perut aku lapar dah ni"

"Hahah,kau belanja" lalu mereka meninggalkan tempat itu

No comments: