Saturday, November 5, 2016

Kisah 2 Hati(9)

Hana ketakutan,bayangan lelaki itu terus mengejarnya.Hana terus berlari dan berlari namun dia terjatuh. Hana dapat mendengari lelaki itu ketawa megah dan menghampirinya

"Lepaskan aku!!!! Tak puas lagi ke apa yang kau buat pada aku dulu" Hana menangis lalu dia tersedar. Dilihat jam pukul 2 pagi,Hana terus menangis,lalu kenangan menjelma

(2 tahun lalu)

'Ish susah pulak latihan perdagangan ni,kalau Im tengok dia pun k.o' Hana geleng kepala,tiba-tiba sepupunya masuk ke bilik Hana

"Na,makngah suruh kau buatkan kopi boleh tak"Azrul meminta

"Hooo aku eh? Boleh jew tak de hal punya"Hana berlalu namun tiba-tiba Azrul memeluk Hana dari belakang

"Aku tak sangka kau ni gebu sangat,kau buat nafsu aku naik je grrrr"

"Apa kau cakap macam ni rul sedar la weyh"Hana merayu namun Azrul tidak mendengarnya lalu dia mencampak Hana ke atas katil dan mulai meraba Hana

"Aku nak kau"Azrul yang dikuasai nafsu terus mencium Hana,namun tiba-tiba Hana menamparnya.Ini membuat Azrul marah lalu menampar Hana dan menindihnya.Hana cuba menjerit namun Azrul menutup mulutnya,setelah Hana puas meronta akhirnya mahkota kesucianya diragut oleh Azrul yang berhati binatang.

"Sial kau Azrul,kau memang setan!"Hana memukul Azrul yang hanya tersenyum puas

" Ingat,kau tak boleh beritahu sesiapa,lagipun tak ada siapa akan percayakan kau" Azrul ketawa lalu keluar yang meninggalkan Hana yang terus menangis hiba

(Kembali ke waktu kini)

'Adakah Im masih nak kawan dengan aku kalau dia tahu apa yang terjadi' Hana terus menangis

No comments: