Saturday, November 26, 2016

Kisah 2 Hati (51)

Dia tidak percaya,di situ dia lihat Ray bersama seorang wanita yang agak cantik.Kelihatan mereka sangat mesra bagaikan pasangan kekasih. Hanim menyembunyikan dirinya dari dilihat Ray,dan apabila mereka berlalu Hanim terus mengambil keputusan pulang ke rumah,hanya deraian airmata mengiringi langkah Hanim sepanjang perjalanan pulang. Dia lihat smartphonenya lalu dia tahu siapa untuk dihubungi.

(Sementara itu)

'Damn idea dibawak lari bakemon pulak!' Hana kelihatan amat marah,ternyata Forever love sangat hebat hingga bertalu mesej yang masuk ke emailnya. Tiba-tiba kedengaran ringtone Fire memecah kesunyian

"Yo hophay,Na here. Whats up Im?" Hana tersenyum,namun wajahnya berubah bila terdengar tangisan Hanim

"Its Ray,aku nampak dia dengan perempuan lain"

"Hah! Damn it kenapa dia tu" Hana naik angin

"Dia bukan untuk aku Na,aku redha kalau dia mahu menjauh dari aku" Hanim teresak

"Tapi bukan macam ni sepatutnya,kalau dia nak putuskan hubungan ni sekalipun cakap elok-elok la"

"Its okey Na,lagipun hidup aku ni tak lama dan dia patut tahu tu"

Hana memejam matanya hatinya panas dengan apa yang Ray lakukan pada Hanim

"He's damn bastard ,tak patut hidup dia tu" Hana menumbuk mejanya,lalu dia matikan talian dan menyumpah sendiri

No comments: